Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE KUPUJCENEJE.SI

SPLOŠNE DOLOČBE

Upravljalec spletne trgovine KUPUJCENEJE.SI je podjetje ART.IS SISTEMI d.o.o., Letališka 33e, 1000 Ljubljana, matična št.: 8209758000, davčna št.: SI30483042, ki ima registrirano tudi dejavnost za spletno prodajo 47.910. Ti splošni pogoji določajo pravice in obveznosti uporabnikov ter upravljalca ter so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije, vključno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in  Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).

PONUDBA IZDELKOV IN STORITEV

Vsi izdelki in storitve na spletni strani so jasno označeni z osnovnimi informacijami, vključno z opisom, ceno (z DDV), stroški dostave ter pogoji garancije. Upravljalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila, vendar pa se cene ob naročilu uporabijo tiste, ki so veljale v času nakupa.

POSTOPEK NAKUPA /NAROČILA

Kupec izbere izdelek in ga doda v košarico. Po zaključku nakupa prejme potrditev naročila na elektronski naslov. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku prejema potrditve.

Ko je naročilo oddano, postanejo vse cene in drugi pogoji, določeni v naročilu, dokončni in veljajo tako za KUPUJCENEJE.SI kot za kupca. Kupec je oseba, katere podatki so navedeni ob oddaji naročila, naknadne spremembe teh podatkov niso možne.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila) je v digitalni obliki shranjena na strežniku KUPUJCENEJE.SI.

PLAČILNI POGOJI

Kupec lahko plačilo izvede z naslednjimi metodami:

  • plačilo po predračunu – to je nakazilo na račun upravljalca po predračunu (naročilo gre naprej v proces obdelave po prejema plačila po predračunu)
  • *plačilo po povzetju – to je z gotovino ob prevzemu
  • plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami (preko Saferpay: MasterCard, Visa, Visa Electron, BA Maestro,…)
  • plačilo na obroke (preko Leanpay) – velja za artikle v vrednosti nad 50€, vsi ostali pogoji s navedeni na LeanPay strani  
  • plačilo s PayPal 

* Pri določenih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati predplačilo z nakazilom na naš transakcijski račun na podlagi izdanega predračuna ali ponudbe, pri čemer se upoštevajo veljavne cene ob oddaji naročila.

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Dostavo vrši pogodbeni partner GLS ali Pošta Slovenije. Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bomo s tem naročilo lahko izpolnili bolj učinkovito. Strošek dostave znaša 4,99 EURza nakupe nad 100 EUR je dostava brezplačna. Izdelek običajno odpošljemo v roku 1-2 delovnih dni od prejema plačila, tako da je rok dostave običajno 1-5 delovnih dni.

Dostava se vrši samo na ozemlju države Slovenija.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE  IN VRAČILA

Potrošnik, ki je običajno fizična oseba, ki pridobi izdelek za osebno uporabo oziroma za namene, ki niso povezani z njegovo pridobitno dejavnostjo, ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od prejema izdelka, brez navedbe razloga. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik prodajalcu sporoči na elektronski naslov: info@art-is.si, skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe. Prav tako se za sporočilo o odstopu pogodbe šteje vrnitev prejetih artiklov na naslov podjetja v roku za odstop od pogodbe.

Podjetje se zavezuje, da bo v primeru odstopa od pogodbe najpozneje v 14 dneh od prejema obvestila vrnilo vsa prejeta plačila, pri čemer bo vračilo izvedeno z istim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva drugače in s tem ne nosi nobenih dodatnih stroškov.

Potrošnik je dolžan vrniti prejeti izdelek podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti, najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da je potrošnik izdelek vrnil pravočasno, če ga pošlje pred iztekom roka.

V primeru vračila potrošnik krije neposredne stroške pošiljanja, razen če podjetje prevzame te stroške ali o njih predhodno ne obvesti potrošnika. Če zaradi narave izdelka ni mogoče vračilo po pošti, ga podjetje prevzame na svoje stroške.

V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik prejeti artikel vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala brez njegove krivde. Potrošnik lahko artikel pregleda in preizkusi le v obsegu, kot je nujno za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja.

Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Odstop od pogodbe ni možen za blago:

  • V skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
    • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
    • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe;
    • za zapečatene avdio- ali videoposnetke ter računalniško programsko opremo, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
    • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
    Na podlagi zgoraj navedenih zakonskih izjem vračilo ni mogoče za:
    • Kozmetične izdelke in ličila (npr. kreme, šminke, maskare, parfumi), če je bil odstranjen zaščitni pečat;
    • Higienske pripomočke (npr. zobne ščetke, britvice, depilatorji, strižniki, odstranjevalci dlačic), če je bila embalaža odprta;
    • Medicinske pripomočke (npr. maske, slušni aparati, termometri, inhalatorji), če je bila embalaža odprta;
    • Perilo in kopalke, če so bile nošene ali je bila odstranjena zaščitna nalepka;
    • Vzmetnice in vzglavnike, če so bili odprti oziroma odstranjeni iz zaščitne folije;
    • Slušalke za osebno uporabo, če je bil odprt varnostni pečat embalaže;
    • Hrano in prehranske dodatke, če je bila embalaža odprta.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z zakonskimi določili, lahko podjetje ponudi odkup z odškodnino, določeno ob vračilu.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, in sicer z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se dogovorita drugače.

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE – KLIK

REKLAMACIJE, GARANCIJA

GARANCIJA ZA IZDELKE

Če je za artikel zagotovljena garancija, je ta brezplačna in omogoča odpravo napake v garancijskem roku. Garancija velja, če artikel ne ustreza navedenim lastnostim v garancijskem listu ali opisu.

Informacija o obstoju garancije je na voljo na strani posameznega artikla. Če ni izrecno navedena, garancija za izdelek ne velja.

Opomba: Garancija velja le ob predložitvi računa.

REKLAMACIJE IN PRITOŽBE:

Pri kupujceneje.si si prizadevamo za zadovoljstvo naših strank, zato obravnavamo vsako pritožbo in reklamacijo hitro in korektno.

Kupec lahko blago reklamira, če:

  • nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil;
  • je bil dostavljen napačen artikel, barva ali količina;
  • blago odstopa od naročila.

Reklamacije sprejemamo le z dokazilom o nakupu (račun,…). Svetujemo, da blago takoj po prejemu pregledate.

Postopek reklamacije ali pritožbe:

V primeru reklamacije izdelka ali pritožbe glede storitve:

  • Obrnite se na nas pisno preko e-naslova:
    info@kupujceneje.si
  • V sporočilu navedite:
    • številko naročila,
    • opis težave (priložite slike, če gre za poškodbo),
    • kontaktne podatke.
  • Postopek obravnave:
    • Vašo pritožbo bomo potrdili v najkrajšem možnem času.
    • Najpozneje v roku 8 dni boste prejeli odgovor glede rešitve oziroma poteka postopka.

V primeru utemeljene reklamacije se kupcu omogoči:

  • odprava napake,
  • zamenjava blaga,
  • sorazmerno znižanje kupnine ali
  • odstop od pogodbe z vračilom kupnine (glede na pogoje ZVPot-1).

Neupravičene reklamacije bodo zavrnjene, artikel pa vrnjen kupcu s pripadajočimi stroški vračila.

Kupec je dolžan prevzeti artikel, ki ga je prodajalcu poslal ali predal v obravnavo zaradi neskladnosti, stvarne napake ali uveljavljanja garancije.

  • Če je kupec artikel oddal osebno, ga prevzame na istem mestu.
  • Če ga je poslal po pošti, mu bo po obravnavi vrnjen na naveden naslov za dostavo.

Po končani obravnavi kupec prejme obvestilo o vračilu artikla. Od dneva obvestila ima 30 dni časa, da izdelek:

  • osebno prevzame, ali
  • sprejme dostavo na svoj naslov.

V kolikor kupec artikla ne prevzame v 30 dneh ali ga zavrne ob dostavi, preide tveganje za poškodbo ali izgubo artikla nanj, hkrati pa je dolžan povrniti stroške nadaljnje hrambe in morebitne druge stroške po ceniku prodajalca.

Po izteku tega roka bo kupec prejel še zadnje obvestilo z dodatnim 8-dnevnim rokom za prevzem ali sporočilo naslova za ponovno pošiljanje. Če se kupec v tem času ne odzove ali izrecno zavrne prevzem, se šteje, da je artikel opustil.

V tem primeru prodajalec pridobi lastninsko pravico na artiklu. Ta se lahko:

  • proda na trgu, pri čemer se iz kupnine pokrijejo stroški (višek se vrne kupcu), ali
  • uniči, če artikel ni več primeren za prodajo (npr. poškodovan, nedelujoč, brez vrednosti).

Prodajalec dokumentira stanje artikla z zapisnikom in fotografijami. Kupec se vnaprej odpoveduje vsem zahtevkom zoper prodajalca, če artikla ne prevzame iz razlogov na svoji strani.

Opomba: Prodajalec artikla ne hrani dlje kot dodatnih 8 dni po zadnjem pozivu, saj podaljšana hramba povzroča dodatne stroške skladiščenja.

SKLADNOST BLAGA IN JAMČEVALNI ZAHTEVKI

Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave izdelka, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1

Gre za zakonsko jamstvo, ki kupcu pripada samodejno in brez dodatnih stroškov. To ni posebna ali prostovoljna garancija, temveč zakonska pravica potrošnika.

Za izdelke, kupljene do 25. 1. 2023, velja stari ZVPot – potrošnik lahko izbere med:

  • popravilo napake,
  • zamenjavo izdelka,
  • znižanjem kupnine ali
  • vračilom celotne kupnine.

Za nakupe od 26. 1. 2023 naprej velja ZVPot-1, ki določa vrstni red uveljavljanja pravic:

  • Prva stopnja: popravilo ali zamenjava blaga (po izbiri potrošnika, razen če bi bilo nesorazmerno ali nemogoče).
  • Druga stopnja: če prodajalec ne izpolni zahtevka v 30 dneh (ali 45 dneh z utemeljenim podaljšanjem), lahko potrošnik zahteva:
    • sorazmerno znižanje kupnine ali
    • odstop od pogodbe in vračilo plačila.

Posebna pravica: Če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh po prejemu blaga, ima potrošnik pravico takoj odstopiti od pogodbe in zahtevati vračilo plačila.

Obveznosti potrošnika:

  • Neskladnost mora prodajalcu prijaviti v 2 mesecih od njenega odkritja.
  • Blago ne sme biti neovirano uporabljeno pred odstopom.
  • Dovoljen je le osnovni preizkus, nujen za ugotovitev narave in lastnosti artikla.

Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki nastane zaradi nepravilne uporabe ali vzdrževanja. V primeru spora glede napake bo blago pregledala strokovna oseba. Če se izkaže, da je napaka posledica nepravilne uporabe, stroške pregleda krije kupec.

Za vse dodatne informacije glede reklamacij, garancij ali odstopa od pogodbe smo vam na voljo:

info@art-is.si

+386 64 16 39 77

PRAVICE IN OBVEZNOSTI PRAVNIH OSEB

Pravne osebe, samostojni podjetniki in druge organizacije niso potrošniki v smislu Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), zato zanje ne veljajo določbe o pravici do odstopa od pogodbe v 14 dneh, kot to velja za fizične osebe – potrošnike.

Pravica do odstopa od pogodbe

Pravna oseba nima pravice do odstopa od pogodbe brez razloga v 14 dneh, kot je to določeno za potrošnike. Vračilo blaga je možno le po predhodnem dogovoru s podjetjem, pod pogoji, ki jih podjetje določi.

Reklamacije in jamstvo za skladnost

Pri nakupu pravnih oseb se uporablja Obligacijski zakonik (OZ) in morebitne druge pogodbeno dogovorjene pogoje. V primeru neskladnosti blaga se reklamacije obravnavajo po splošnih pravilih obligacijskega prava in pogojih poslovanja, določenih s pogodbo ali splošnimi pogoji podjetja.

Garancija

Če je za izdelek dana garancija, velja ta pod pogoji, določenimi v garancijskem listu. Zavezanci za garancijo (proizvajalec ali prodajalec) odgovarjajo po določilih izdanega garancijskega dokumenta.

Pogoji nakupa

Pravne osebe ob naročilu navedejo točne podatke o podjetju (naziv, naslov, davčno številko ipd.). Vse izdane račune obravnavamo kot račune za pravne osebe, tudi če so oddani na fizično ime, če je bila navedena davčna številka.

 

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Upravljalec bo vse osebne podatke obdeloval v skladu z GDPR in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2 https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAKO7959). Uporabnik lahko kadarkoli zahteva vpogled, popravek ali izbris osebnih podatkov.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Če spor ne bi bil rešen sporazumno, ima potrošnik možnost vložiti pobudo pri neodvisnem izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Upravljalec ne priznava nobenega izvajalca kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, lahko pa se kupec odloči za vložitev predloga prek platforme za spletno reševanje sporov (ODR):

https://ec.europa.eu/consumers/odr

KONČNE DOLOČBE

Upravljalec si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev brez predhodnega obvestila. Vse spremembe bodo objavljene na spletni strani.

VIŠJA SILA

Upravljalec ni odgovoren za neizpolnitev obveznosti zaradi dogodkov izven njegovega nadzora, kot so naravne nesreče, vojne, epidemije ali drugi izredni dogodki.